Car Heating Remote Control App
Aplikacja zdalnie steruje zainstalowanym modułem grzewczym w pojeździe. Komunikacja odbywa się ze sterownikiem podpiętym pod instalację pojazdu wykorzystując łączność GSM. Pozwala na natychmiastowe włącznie modułu grzewczego lub wyzwolenie zgodnie z ustawionym kalendarzem. Podstawową możliwością jest wybranie limitów napięcia akumulatora, dla których poniżej zdefiniowanego progu ogrzewanie nie będzie włączane aby zapobiec rozładowaniu akumulatora. Dodatkową funkcjonalnością jest to, z jakim opóźnieniem powinny się włączyć wentylatory oraz jak długo ogrzewanie pojazdu będzie uruchomione. Atutami są: możliwość prowadzenia logów w aplikacji, dodanie nielimitowanej ilości pojazdów, konto administratora i użytkownika, dla których poszczególne ustawienia są dostępne w zależności od uprawnień, dodanie do pięciu autoryzowanych numerów komórkowych oraz ciemny tryb aplikacji.
CMS Challenge Inventory
Aby sprostać problemowi monitoringu niekompletnych dostaw na magazynie, stworzyłem systemowe rozwiązanie Challenge Inventory. System zarządzania treścią jest w pełni konfigurowalny z możliwością dostosowania do własnych potrzeb i procesów w firmie, gdzie dodatkowym atutem jest możliwość zdefiniowania kilku języków. Podstawową funkcjonalnością jest monitorowanie poszczególnych zgłoszeń dla niekompletnej dostawy. Zgłoszenie jest urozmaicone o własne repozytorium danych, gdzie zapewniona jest możliwość załączenia niezbędnych dokumentów, prowadzenia dyskusji oraz podgląd historii zdarzeń edycji zgłoszenia. Możliwe jest przypisanie kilku produktów z różnymi kodami powodu do jednego zgłoszenia, czyli w przypadku dostawy składającej się z kilkudziesięciu kartonów różnego materiału, wystarczy utworzyć tylko jedno zgłoszenie. Narzędzie dostarcza analizę otwartych zgłoszeń z podziałem na te, które najdłużej oczekują na rozwiązanie lub są problematyczne. Wystawione zgłoszenie automatycznie jest przypisywane do operatora, który je stworzył. W udostępnionej analizie widoczna jest również ilość zgłoszeń na użytkownika systemu, jego efektywność oraz pomiar czasowy zakończenia zgłoszenia. Taka konfiguracja jak: kampus, magazyn, lokacje, jednostki magazynowe itp. pozwala szczegółowo określić w jakim obszarze znajduje się zgłoszona dostawa. Narzędzie dostarcza możliwość wydrukowania dokumentacji i etykiet. System posiada również możliwość filtracji i wyszukiwania wartości po słowach. Z poziomu administratora zapewniona jest archiwizacja zgłoszeń oraz możliwość prowadzenia szczegółowych logów wraz z codzienną kopią.